بیوگرافی دانی2012


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ tmnt 2012 خوش اومدید من به شخصه عاشق رافائلم و در اینجا همه چی درباره ی لاکپشتها وجود داره . نظر یادتون نره من اینجا میبینم مطالب چه قدر بازدید داره هرکی نظر نده بده

کدوم شخصیت لاکپشتها رو دوست داری؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان tmnt 2012 و آدرس tmnt2012.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 230810
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1

...

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 184

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 12
:: بازدید هفته : 105
:: بازدید ماه : 102
:: بازدید سال : 958
:: بازدید کلی : 230810

RSS

Powered By
loxblog.Com

لاکپشتارو عشقه

بیوگرافی دانی2012
شنبه 25 آبان 1392 ساعت 20:13 | بازدید : 1700 | نوشته ‌شده به دست raph y | ( نظرات )

داناتلو یه شخصیت متفکر تو لاکپشتاس( دیگه خیلی زیاد فکر میکنه)

داناتلو تمام وقتشو بهتره بگم تمام عمرشو برای ساختو ساز میزاره!و ازمایشگاش زندگیشه!

و ازمایشگاش مشکل اساسی به نام مایکی داره!

اون خیلی اختراعات جالبی میکنه ولی اکثر اونا مساوی اند با:انفجار ،کارنکردن،خرابیبه بار اوردن و دوباره انفجار

اون دختر مورد علاقش اپریله

زیاد چیز میز میسازه از نظر خودش انیشتین هستن ولی بقیه اینطور فکر نمیکنن!

قدش بلندتر از همست و اختراع کردن تا تمرین براش مهم تره

بچه پاکیه انصافا با مایکی هم میونه خوبی داره و سعی میکنه کاری کنه که مایکی تو دردسر نیفته(اما خب مایکی مایکیه)

خب دیگه تموم شد اینم واسه نغمه خانم که اصرار داشت نظر بدیدا




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Mitra در تاریخ : 1393/10/14/7 - - گفته است :
وااااو عجب وب خوشگلی داری!
من از انیم پارک اومدم Melody!هستم
من عاشق دانی هستم ممنون که بیو شو گذاشتی^_^
پاسخ: مرسی میتی جون:دی

<-CommentGAvator->
گیسو در تاریخ : 1393/5/7/2 - - گفته است :
سلام:-) ببین می تونی بیوگرافیه بقیشونم بزاری؟؟؟
پاسخ:چشم عزیزم سعی خودمو میکنم

<-CommentGAvator->
نیلو در تاریخ : 1393/3/27/2 - - گفته است :
این عکسم از طرف من بزار تو وبلاگت اگه نداری
پاسخ:مرسی گلم

<-CommentGAvator->
نیلو در تاریخ : 1393/3/27/2 - - گفته است :
چه تمرکزی کرده تا ساختدش راستی من هرچی عکس تو وبلاگم میزارم نشون نمیده چرا؟ و واسه همینم وبلاگم رو حذف کردم چیکار کنم که عکس هارو نشون بده تا هم خودم ببینم هم دیگران؟

<-CommentGAvator->
نیلو در تاریخ : 1393/3/25/7 - - گفته است :
رافائل رو نگاه کن چه تمرکزی داره ولی بیچاره دان جونمه رافائل
پاسخ:اره خیلی باحاله

<-CommentGAvator->
فاطی خل و چل در تاریخ : 1393/3/21/3 - - گفته است :
وااااااای من عاشق رافائلم
عکس آخریه چقد تمرکز کرده تا ساختتش

<-CommentGAvator->
greens در تاریخ : 1392/10/28/6 - - گفته است :
سلام رافی؟
چطوری؟
حالت خوفه؟

<-CommentGAvator->
مهسا در تاریخ : 1392/10/7/6 - - گفته است :
سلام
وبلاگ قشنگی داری
به منم سر بزن

<-CommentGAvator->
نغمه در تاریخ : 1392/9/29/5 - - گفته است :
ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: